Home / Cananéia / Festa do Mar é cancelada
Festa do Mar é cancelada

A Prefeitura Municipal da Estância gostaria de informar a todos que a 13ª edição da Festa do Mar, que iria acontecer nos dias 31 de maio, 1, 2 e 3 de Junho está cancelada devido a Greve dos Caminhoneiros e o consequente desabastecimento de combustíveis e insumos de toda a cidade.

A Secretaria de Turismo e Cultura já estuda uma próxima data para o evento, mais novidades serão divulgadas pelo site e facebook oficiais.

1. Good respond in return of this query with genuine arguments and telling
    the whole thing regarding that.

2. LUSH 【泡泡浴皂】冥想泡泡浴皂 Karma Bubble Bar Slice的商品介紹 LUSH,泡泡浴皂,冥想泡泡浴皂 Karma Bubble Bar Slice2

3. 提供三重美容效果︰兩種煥膚療程效果加上粘土淨膚,肌膚柔亮,綻放亮白光澤感,重現柔滑緊緻。

4. This is what Method Actors name ‘sense reminiscence’.

5. 菸疤、割脕疤痕、疤痕、手術、修疤手術、切除後縫合、皮下切開法、Z-成形術、W-成形術、幾何圖形切除、z-plasty、 w-plasty、Geometric Broken Line excision、Rhomboid-Z-plasty等一些相關議題、似是而非或有爭議的事項的披露與討論。

6. Hi! Do you use Twitter? I’d like to follow you
    if that would be ok. I’m definitely enjoying your blog and look forward to new
    updates.

7. Baldessarini 美妝品牌情報匯集 找品牌 Baldessarini Baldessarini ,匯集了Baldessarini香水,男香

8. This is what Method Actors call ‘sense reminiscence’.

9. Definitely believe that which you said. Your favorite justification seemed to be on the internet the easiest thing to
    be aware of. I say to you, I definitely get irked while people consider worries that they plainly don’t
    know about. You managed to hit the nail upon the top as
    well as defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal.
    Will likely be back to get more. Thanks